seriová EEPROM

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:24:00 CET 2004

Dobry den,
chtel jsem se zeptat zda nekdo nema zkusenosti s prenosem dat pomoci
tohot obvodu. Mam tento problem... Mam zapojeni podle datasheetu,
ovladaci procesor je 89c52. Kdyz poslu data do FT245BM, a pak dam
signal SI do urovne L, tak by se meli data odeslat. Na pocitaci (Win
XP) mam spusteny program (originaly stazene z webu vyrobce) pro
prijem dat a tady mam problem. Kdyz si pustim program prelozeny v
DELPHI, dam zachytavat zarizeni do souboru (device->file) tak po
prvnim odeslani dat z FT245BM do PC, program zatuhne. Zkousel jsem
trasovat program (v DELPHI 6.0 prof.) a zasekne se to na rutine
FT_READ. Kdyz vsak zkusim pustit originalni program pro komunikaci,
ktery je napsan v C++ a dam zacytavani zarizeni do souboru
(device->file) tak vse probehne vporadku a do souboru se mi zapise
2048kB dat. Tak uz nevim co s tim. Dik za rady vsem. S pozdravem
Vladimir Loula ml.

vyvoj a programovani aplikaci  PSION (workabout), SAP R/3,
DELPHI

Reklama:
http://audioexpert.cz / http://videoexpert.cz / http://fotoexpert.cz
...experti nejenom prodavaji :-)