(OT) Dancall

Kovar Milan mkovar
Středa Březen 17 14:23:55 CET 2004

> Omlouvam se, pokud to sem nepatri, mam stareho Dancalla, cetl jsem na internetu,
> ze by v nem mela chodit Go karta, ale nejde (padaji hovory po 1 vterine,
> krome volani na bezplatnou *88 Go linku). Nevite nekdo, cim by to mohlo
> byt/ co mam udelat, aby s tou Go fungoval? Jednou jsem ho podle navodu
> odblokoval preprogramovanim EEPROM (tak jestli jsem tam nezapsal neco
> blbe). Ale je to k nicemu, protoze Twist karta je na tom stejne jako Go,
> jen Oskar mi v tom jde (tarif), ale je blbost provozovat Oskara v
> nedualnim telefonu.

Je to tim, ze GO karta vyzaduje od telefonu podporu pro tarifikaci hovoru,
jelikoz zbyvajici kredit na GO pocita sam telefon a Dancall tuto podporu
jeste nema.
Oskarta nic takoveho nepouziva a vysi kreditu se posila pomoci SMS na
displej a proto funguje.
S tim se bohuzel neda vubec nic udelat.

Milan Kovar