Zahadne odchazeni 89C51

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:23:55 CET 2004

Ano? Velka? Ted jsem se dival na standardni optron vyuzivany prevazne v ss
oblasti (CNY17), a ten ma onu kapacitu typicky 0,2pF... Je jiste rada jinych
optronu vhodnejsich nebo primo urcenych pro datove prenosy, ale nedival jsem
se a nemam na to cas - myslim ale, ze tato hodnota bude vicemene stejna...
Pokud snad chcete tvrdit, ze 0,2pF je ve spojeni s kapacitou/impedanci a
jinymi parametry (odolnost, schopnost pohlceni energie) navazujicich obvodu
hodne, pak jsme asi kazdy nekde jinde... Mimochodem: vhodna Vami uvedena
doplnkova opatreni (perly, transily) samozrejme beru, stejne jako treba
provedeni rozvodu apod. - to uz jsme ale nekde jinde a dalo by se to na bazi
postupneho uniku od tematu resit donekonecna. Puvodnim tematem ale byl
optron.

Opravuji i prumyslova zarizeni a po pravde receno jsem se jeste za ta leta
nesetkal s tim, ze by pres optron dokazalo projit cokoliv destruujiciho, ba
ani rusiveho. Nemam samozrejme na mysli uder blesku (to je jina dimenze
:-) ), ale bezne provozni podminky...

Jirka