Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:23:53 CET 2004

Tak jsem si na zachode cetl skripta k 8048 (pocitac tam nedosahne), ktere
jsem si kdysi velmi davno jeste jako stredoskolak koupil za vveeelllmmmmiii
dddlllooouuuhheee penize, dva dily staly celych 31Kc!

No a v nich jsem nasel aplikacni poznamku "dokonalejsi algoritmus pro
prijem serioveho kodu" rozmazly snad pres 10 stran plus listing programu
zhruba stejneho rozsahu (tenkrat se knihy tiskly tak aby se setrilo
papirem, prevedeno do dnesni plytvajici doby to je 40+40 stran).

Vyuziva se tam zajimave fligny s XOR hradlem zapojenym jednim vstupem na
zdroj seriovych dat, druhym na jeden fous portu a vystup jde na /INT+T1.
Tak se da prevadet seriovy kod s relativne velkou ucinnosti (jen ale nevim,
jestli 8048 zvladne MIDI clock=(10^6/32)kbps, budu si to muset propocitat).

Jestli mate nekdo zajem, muzu poslat scan. Principielne by to slo vyuzit i
pro x51, programove v podstate taky (jen se musi poizivat pouze timer0),
takze byste mohli mit seriovych portu jak nakakanych.

JL.

Odes?latel: Jaroslav Lukesh <lukesh@k-net.cz>

Uffff... Toho teda je.

DIky moc, JL.