Chladnicka a ucinnost

pf pfz
Středa Březen 17 14:23:52 CET 2004

*	Aby to nahodou nebylo obracene. Dnesni chladnicky pry vyzaduji
*urcitou MINIMALNI okolni teplotu, aby vubec chladily. Jakasi zkusenost na
*toto tema byla nedavno tusim na www.gentleman.cz.
*	Je fakt, ze rodice si nedavno koupili novou lednicku Electrolux, a
*na ni je nejakej prepinac a v navodu je vyslovne uvedeno, ze pokud je
*teplota okoli nizsi nez 15 stupnu, musi se prepnout, jinak nechladi.
*	Proc to tak je nechapu,
*Ales Zika

Ja jsem to chapal, jenze jsem to uz zapomnel. Ptal jsem se na to lednickare.
Ma to nejakou souvislost s odkapavaci miskou vzadu na lednicce, odkud se
odparuje voda, kdyz je okolni teplota dosti vysoka.
Jedno v lete  jsem koupil starsi lednicku a dal jsem na chalupe do spajsu.
Chladnicka fungovala, jenze v zime prestala zapinat agregat. Po delsi
konzultaci s opravarem se prislo na to, ze agregat neazapina proto, ze je ve
spajsu nizka teplota a voda se z misky nemuze odparovat. Takze v zime
chladnicka nechladi (coz mne nevadi) Je chytra asi jako splachovaci WC.
Kdyz prisel rusak do CR na navstevu, sel na WC, udelal potrebu, ale co s
tim? Nase WC neznal a ptal se domacich co s tim. Domaci prisel a zatahl za
splachovadlo a ejhle. Produkt byl odplaven. Rusak rika jestli si to muze
take zkusit. Tak ze ano. Zatahl za splachovadlo, ale ono nic, protoze nebylo
natecene dost vody. Chorosaja masinka, rika rusak, kagda govno nevidit
nerabotajet.
A podobne je to i s temi lednickami. Jak je zima nefacha.
pf2002
---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002