jaky laser na vyrobu DPS

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:23:52 CET 2004

> Ja vedel, ze se nakonec ozvete :-)
>
> To je ale dobry nickname...
>
> Ale to je fakt bomba. Jednocip degradovany z 11MHz na 90kHz. Novy
> Microsoft. To uz jsou na tom lip 8048 s relativnim taktem 400kHz (pri
> krystalu 6MHz).

Ja verim, ze ma ty instrukce udelane tak, ze udela jako jednu instrukci
hromady prace, takze se ta rezie smrskne a nakonec i pri vlastne "tak
nizkem taktu" stihne docela slusne veci (i kdyz jsem to jeste nevidel).
Takze ono to nebude az tak horke jak to vypada, ale jiste to neni
"nahaty" jednochip s nadherne optimalizovanym programem.

Proste ja tato reseni "nemusim", ale zase to neznamena, ze je to neco,
co svou praci neodvede. Nakonec kdyz se byt i intepreterem naridi udelat
pulsy 1us, tak proste chip co na to ma je udela i kdyz to naridil
interpreter,
kdezto pomalejsi chip tezko. Jen je pak vetsinou nedokaze hezky beze
svu vazat na sebe, protoze musi vzit a zpracovat dalsi instrukci-prikaz.

Zase tak moc to "strhat" nemuzeme, neco na tom musime nechat :).

--
Jiri Bezstarosti