Re: Re: Čištění DPS

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:23:50 CET 2004

> Kdysi jsem v prodejne kde vedli Loctite koupil neco co se jmenovalo
> 'loctite rear window' na opravu preskrabnutych topnych 'dratku' na
> zadni sklo. Vede dobre a drzi taky.

Pokud ma pan kolega moznost doporucuji koloidni stribro v epoxidu. Ale kde
se da v malem v tuzemsku koupit, pokud si to nemuze pripravit, nevim ...

S kolegou uvazujeme, ze bychom dali na tuzemsky trh jak dvojslozkovy kit
vyse uvedeho slozeni, se kterym mam vynikajici zkusenosti (navic by si kazdy
namichal co potrebuje a zbytek by mu zustal na dalsi pouziti), tak pro
rozsahlejsi aplikace (napr. primo kresleni vrstvy vodice - plotterem atp.)
jeste cosi lepsiho (tedy levnejsiho :) ).
Ale je to otazka spise mesicu, protoze to neni zrovna kdovijak vynosne ...

Preji hezky den, Simon Cihelnik