Elektro-vodive laky! jake???

gl_st0rm gl_storm
Středa Březen 17 14:23:46 CET 2004

Hello Jiri,

Monday, November 25, 2002, 12:30:51 AM, you wrote:

JB> Zdravim.

JB> Pokud nebude vadit tloustka dratu kolem
JB> 0.1mm, pak se da z licny vytahnout jemny
JB> medeny dratek a ten se protahne opilovanou
JB> jehlou od injekcni strikacky. Pak se pomoci te
JB> jehly da omotat kolem pinu, ktere potrebujete
JB> propojit.
mensi problem je ten, ze potrebuju spojit dva piny, ale
jeden z nich je ulomen (schvalne ;)

JB>  Ty omotane spoje drzi dost dobre
JB> (kdyz se to udela solidne) a pak by se dalo
JB> jeste ten spoj zafixovat treba vterinakem,
JB> aby se to nahodou nekam nehnulo.
normalen pouzivam k tomuto izolovany kabel kterej
zi vzdy uriznu z ATA66 kabelu a na koncich propychnu spendlikem
a nasledne nasadim na jednotlive piny, je zto asi to nejlepsi
reseni, jak propojit piny na CPU...

> [...]
JB> stredoveku) bastlil i soucastky na karton, ale
JB> to fixovani vterinakem mne napadlo az ted,
JB> tedy je otazka, zda prolitim i na navinuti to
JB> neztrati kontakt (ale myslel bych ze by nemuselo)
JB> a ja bych se nebal ani to jemne (ale opravdu
JB> jemne) na tom navinuti vylepsit cinem.
JB> Je ale jasne, ze to navinuti si asi nemuzete
JB> moc dovolit do vysky, tedy moc hodne to obtocit
JB> asi nepujde. Take je otazka jake proudy tim maji
JB> tect, protoze tu upravu neznam a tak ani nevim,
JB> co potrebujete presne propojit

JB> (predpokladam
JB> ze jde o piny, ne neco ve stylu zlatych prstiku
nenene, viz link tu:
http://www.geocities.com/_lunchbox/tualeron_slot1_bx_mod.html
jde o tu mrnavou modrou propojku ;)

JB> Da se to nekde na webu videt o co jde presne ?
viz vyse...

JB> Proste jen napad k uvaze a mozna ani ne nejlepsi.
ale stejnak dik, a taky dik vsem co se mi snazili pomoci!!!

---
Best regards,

 gl_st0rm    /    [tn]
 http://www.myvirii.tk