8bit videohry

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:23:44 CET 2004

| Odes?latel: cz123 xxx <bc21e@seznam.cz>
| Hrabu se tedka v tamanskejch videohrach a chybi mi par informaci.
| Obrazky jsou na www.volny.cz/czeh/videogame.htm ...
| Chtel bych vyvest audio a video signal a obejit se bez desky s
| modulatorem. Proste to cele zmensit... Nevite nekdo jak to je s
| ovladaci pro tyto hry? Nekterym staci 5zil a nektere maji 7zil...

5 zil maji kdyz jsou jednoduche (3*2=6 tlacitek), 7 (3*4=12 tlacitek) kdyz
maji hromadu tlacitek. Kazdopadne budou v matici, je to mimo viceurovnove
logiky nejlepsi vyuziti dratu.

Nepomohl by k nalezeni co je A/V osciloskop? Mam ale tuesni, ze tam poleze
RGB + sync, takze hledani kazdopadne snadne nebude.

| Potreboval bych schema propojeni ovladacu s videohrami.
| Je tam 15pin konektor...

Ja jsem koupil manzelce za 3 kila k vanocum (boji se pocitace, tak ji to
snad prejde), je to integrovane v tom "joysticku", ma to externi modulator
na TV a vstup na druhy "joystick" nebo fotopusku.

Kdybyste nekdo se mohl podelit o tu fotopusku, dodelal bych ji to k tomu.
Pripadne i ten joystick :)

JL.