OT: Autoexec.bat pro CD

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:23:42 CET 2004

On Tue, 26 Nov 2002, Michal G. wrote:

> Preji pekny vecer,
> Vytvarim servisni CD se servisnimi utilitami. S ohledem na problemy kolem
> Micronesmyslu mne napadlo udelat CD botovaci.
>
> Narazil jsem na problem s bootovacim disketou. Co mam napsat do configu a
> autoexecu aby se mi spustil DOS s pristupem na CD?
>
> Jak vlastne funguje bootovaci CD? Normalne obsluhu CD zajistuje OS a ne
> BIOS.

Pri paleni se mu predhodi botovaci disketa a on ji zakomponuje do te image
CD. Pri bootu se pak ta disketa emuluje a na te diskete musi byt ovladace
k te CD mechanice aby se to CD dalo pouzit. Osobne bych doporucil pouzit
spis bootovacku od W98 protoze ma detekci a zavedeni driveru pro vsemozne
typy CD mechanik a tudiz mate praci hotovou.