Internet po 230V

Vladimir Franek franek
Středa Březen 17 14:23:41 CET 2004

Zdravim Wespolek,
pred casem jsem nekde cetl k tomuto tematu clanek, kde
mimi jine bylo poukazovano, ze tento druh prenosu zvysi
sum pozadi v rozsaho dlouhych az konce kratkych vln
o x dB (nepamatuju kolik uvadeli) Vzhledem k tomu, ze
se na kmiroctech dlouhych az konce kratkych vln provozuji
sluzby, jejichz cinnost by mohla byt timto dotcena, nebylo
v te dobe zadne takove zarizeni schvaleno pro provoz v CR.
Pozn.: prece jenom kabely na rozvod 230V vyzaruji vic nez
kroucena dvoulinka.
                                      Vladimir Franek