Velky C v nap. zdroji

Frantisek Pospisil ml. frantisek.pospisilml
Středa Březen 17 14:23:40 CET 2004

Ja to vyresil tyristorem. Je premosteny nabijecim odporem a rizen RC clenem. Sepne se po nabiti kondenzatoru a zustane sepnuty po celou dobu chodu zarizeni. Pri napeti 230V je ubytek na tyrystoru zanedbatelny. U zdroje nizkeho napeti bych to asi resil unipolarnim tranzistorem ale zatim jsem to nepotreboval.

Pospisil Frantisek