Nebyl nalezen subjekt

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:23:35 CET 2004

U Pragoboardu mi jednou delali desky z pondelka vecer na patek (a fakt je v patek dopoledne meli). Chubili se i tim, ze jsou schopni udelat za 24 hodin, tak je muzete otestovat :-)) Jestli to neni moc husta deska, slo by to asi urychlit i prinesenymi filmy, maji asi hrozne pomaly gerber-plotter ;-)

Jirka N.