Darkeri - darking

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:23:34 CET 2004

Ales Prochaska wrote:
> Taky jsem si myslel, ze redaktori v TV jsou totalni blbci, kdyz
> neustale dokola omilaji ty stejne vecne chyby. Po rozhovoru s jednim z
> nich jsem (castecne) zmenil nazor, kdy mi vysvetlil neco ve smyslu "ja
> prece vim, ze je to X, ale musim rikat Y, protoze jsou na to lidi
> zvykli a X by jim znelo cize a neverili by tomu". Ve svetle tohoto
> vysvetleni se da leccos pochopit.

To mi pripomelo jednu zpravodajskou relaci na nejmenovane TV, do ktere
si nejmenovana moderatorka pozvala nejmenovaneho zastupce nejmenovaneho
statu, aby vysvetlil, proc jejich obcane protestuji proti nasemu Temelinu.

Doslo i na otazku:

"Jak tedy mame vyrabet elektrinu, kdyz nechcete nas Temelin? Jak vlastne
vyrabite elektrinu Vy?"

"My vyrabime vetsinu elektriny ve vodnich elektrarnach..."

Nasledovala pohotova reakce moderatorky:

"Ale vzdyt voda se preci neustale zdrazuje?!?"

:-O

--
Regards
           Petr Krc