mainboard ABIT 2C4I9A12

Miroslav Draxal evik
Středa Březen 17 14:23:34 CET 2004

podle meho to tu bylo receno. ty novejsi budou EDO a stare desky je neumi.
musi se sehnat desky bez edo a pak to pude ( 60 ci 70ns )

Mira

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Polacek
Sent: Friday, November 29, 2002 6:38 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: mainboard ABIT 2C4I9A12

Dakujem za odpovede a doplnam.
Mam uvedene PC486 s 16 MB pameti na styroch 30 pinovych moduloch.
Ziskal som 32MB na dvoch  72 pinovych moduloch.
Ked ich pridam tak hw-test(POST) prejde v poriadku, ale WIN95 aj LINUX
havaruju.
Ak vyberiem 30 pinove moduly tak neprejde ani hw-test(POST).
Preto predpokladam ze  by bolo treba prepojit nejake prepojky,
aby mi chodilo aspon tych 32MB  na 72 pinovych moduloch

Martin Polacek

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: Delphin <delphin@post.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 26. november 2002 18:28
P?edm?t: Re: mainboard ABIT 2C4I9A12

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: AZE <aze@seznam.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 26. november 2002 23:50
P?edm?t: Re: mainboard ABIT 2C4I9A12

> Propojkami se nastavuje napeti a typ procesoru, ne pameti.
> Nektere MB funguji i pri osazeni 30 a 72 pinovych modulu
> soucasne. Jinak ale je to uz historicka deska,
> neznam ucel pouziti, kdyz vic RAM, tak asi pro WIN,
> ale to se mi zda ponekud pomale....AZE

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002