Zlacene sroubky

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:33:50 CET 2004

Hello konference,

  Tento vikend se mi zase 2x kousnul pocitac, proto jsem dnes vyhrabal
  stary Hardware reset, ktery jsem kdysi pouzival. Bohuzel je to
  strasny bastl, tak me napadlo predelat to s PICem. Nemohl by mi
  nekdo napsat program do toho PICu ? Vzhledem k tomu, ze je to velice
  jednoduche zarizeni, tak s tim otravuju tady. Funguje to nasledne:
  Pokud se na vstupu toho PICu neobjevi do 5ti minut impuls, tak se na vystupu toho
  PICu objevi cca 0,5s impuls. V pocitaci bezi soft, ktery kazde 4
  minuty vygeneruje na paralelnim portu, kam je pripojeny vstup toho
  PICu impuls. Pokud pocitac vytuhne, vytuhne i tento program, a PIC
  po 5ti minutach pomoci sveho vystupu "stiskne" reset.

  Byl by mi to nekdo ochotny napsat do 16F84, ktery se mi tady vali ?
  Dik :-)

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic