HW reset

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:33:50 CET 2004

Hello zaloha,

pond?l?, 20. kv?tna 2002, you wrote:

Tak to mam ted udelane. 7404 jako hodiny, a 2x 7490 jako citace. Ale
je to hrozny bastl.

z> Neni lepsi, jednodussi a spolehlivejsi pouzit retrigerabble
z> monostabiln? obvod, popr. nejaky hotovy watchdog urceny k tomuto
z> ucelu? I ten PIC se zase muze "kousnout", coz stare dobre analogove
z> reseni nikdy neudela...

z> Jirka

z> ----- Original Message -----
z> From: "Ales Filip" <alesfilip@quick.cz>