Piskani impulzniho zdroje

Egon hv-news
Středa Březen 17 14:32:56 CET 2004

Daj se nekde koupit nebo vyrobit NiFe nebo radaji NiFeCd.
Pro pouziti ve velke UPS nema cenu davat olovo ktere v nejlepsim
pripade vydrzi 6 let nebo 10 ale ty jsou nestydate drahe.
Nebo pripadne popis jejich konstrukce.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Radek a Petra Vickovi
Sent: Sunday, May 19, 2002 2:21 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Prepolovani

Stejne tak neznicitelne jsou jsou i otevrene NiCd akumulatory typy NKN co
delali u nas tusim FERAK. Mam tady asi pet clanku 10Ah starych pres 30 let a
porad fungujou a celou sadu v drevene bedne 10ks 45Ah ten samy pripad.
Neznam lepsi bezudrzbove baterie. Jedine co stacilo po udelat po 20 letech
necinnosti bylo vylit stay elektrolyt vyplachnout je a nalit novy. Pouzival
se KOH, ale ten se shani spatne na rozdil od NaOH ktery funguje stejne a je
k mani v kazde lekarne.
Proto asi nejaka ekologicka zatez je nesrovnatelna pokud si tyto clanky
staci koupit jednou za zivot. :-)))

RadekCX

---