Prepolovani

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:32:27 CET 2004

  Zdravim!

 Ono je to zdroj napeti s proudovym omezenim (laboratorni): Kdyz
odpojim clanek NiCd, kondenzator C=2G2 se nabije na Vout cca
30V (proudove omezeni 0.5A jej nabije za okamzik). Po pripojeni k
NiCd se prozene pres clanek velikej proud z kondenzatoru a potom
uz pokracuje jenom proud proudoveho omezeni cca 0.5A. Takhle
se ty cykly delaji pohodlne (prip. jeste ten proud 0.5A prospeje k
prepaleni toho zkratu).

 S pozdravem
                              Igor

-------------------------