Re: Mezní kmitoèet

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:31:57 CET 2004

> Nev?te n?hodou mezn? kmito?et pro 74ALS192 a 74F192?

Priblizne 30 az 50MHz pro radu ALS a az 100MHz pro F.
Bez zaruky.

Ja jsem kdysi delal neco jeste s 74192 nebo 3 a potreboval jsem to
provozovat poblize mezniho kmitoctu.
Ten kmitocet temi brouky sice prolezl, ale se zpozdenim, ktere bylo blizke
periode mezniho kmitoctu.
Takze kdyz jsem chtel signalem z vystupu BORROW stopnout dalsi citani, tak
nez se signal dostal na prislusny vstup, do citace vlitnul dalsi puls.
Kdysi byl o teto problematice clanek v ST, kde tento problem resili
externimi obvody (ja jsem k tomu nakonec dospel take).