Board P1

jan žižka jan_zizka
Středa Březen 17 14:31:11 CET 2004

> Nezda se mi mozne, aby se dratky uthly pri padu bedny
> to by tedy musel byt naraz,

Vsak taky byl. Jednalo se o 18 kg tezky satelit, ktery spadl z vysky 2,5 m.
Pri padu se vytrhlo vsech 8 vrutu, ktere drzely wooferovy reproduktor. Pak
se odtrhl "pripojovaci terminal" no a pak uz ty vyse zminovane 2 dratky od
samotne vyzarovaci membrany. Kupodivu samotna bedna zustala neporusena (az
na tu odpadlou kovovou ochrannou mrizku). A ani v podlaze neni dira.

Ale mate me, ze to vypada, jako by ty dva dratky z te membrany uz nikam
nevedly. Jakoby na te membrane koncily. A to mi pripada zvlastni.

Jedna se o 12" wooferovy reproduktor BEYMA SM112.

 Petr W.