OT: Gates je zloděj (was Re: USB driver pro WinNT4.0)

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:57 CET 2004

V MS Windows (aspon 95osr2) je Athena, ktera je puvodem ze sveta grafickeho
rozhrani UNIXu. Jak jsem na to prisel? Pred rokem az pul rokem mi obcas
vyskocila hlaska (kdyz pocitac nemohl pred vypnutim opustit graf. prostredi
mnoha vytuhy aplikaci a nefungovalo ani ctrl-alt-del) ze Athena init window
error. Pak jsem wokna prezehlil a od te doby jsou zase jine problemy
(zdechne explorer (ne iexplorer!) a po pokusu ho pustit ru?n?: Tento
po??ta? dosud nebyl inicializov?n :). Kdyby ??f nebyl tolik vymyt? od MS,
mohl bych d?lat jenom na linuxu. No, nemohl, m? n?jakou smlouvu o v?hradn?m
pou??v?n? nejnov?j??ch produkt? M$.

Jinak Gates nejen ?e nen? autorem MS-DOSu (koupil ho od kamar?da studenta
za babku, prodal IBM za 60kUSD a pak jim ho v podstat? je?t? ukradl), on
nav?c ukradl n?jak?mu pol?kovi princip EXE soubor? (h?dejte pro? tam na
za??tku jsou p?smena MZ a ne BG?). A h?dejte pro? Windows 95 spat?ily
sv?tlo sv?ta skoro v roce 96? Kv?li principi?ln? stejn?mu desktopu s
Apple...

Nen? to jedin? v?c, kterou MS ukradl, je s?m st?h?n za poru?ov?n?
autorsk?ho pr?va. Ale to se p??e jedin? snad na undergroundu
(www.underground.cz v bleskovk?ch p?r dn? zp?t), ofici?ln? m?dia ne?eknou
nic.

Pro BG d?l? spousta firem po cel?m sv?t?. Kdy? se mu n?jak? program l?b? a
nem??e ho koupit, firmu se sna?? zlikvidovat nebo skoupit na burze. Viz
firma Vermeer (Benelux) co ud?lala FrontPage. Ale to je jen mal? rybka.

Zdrav? JL.

Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz
NT, jsem nekde zaslechl, znamena Northern Telecom,
tedy z ci dilny je to puvodem si nejsem uplne jisty. Nevite
nekdo o tom neco vice, nez jsem se ja doslechl ? Nebo je
to jen zert - ja fakt nevim.