PIC - generovani pauzy + ikona integrace.

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:42 CET 2004

Zdravim.

Konecne jsem dal na web slibeny program pro generovani
ASM pro vytvoreni pauzy podle zadaneho poctu instrukcnich
cyklu. Napsal jsem k tomu i priklad, takze myslim ze i uplnym
zacatecnikum s PIC by se to mohlo hodit, stejne jako tem, kteri
pocitaji dobu behu programu.

Myslim, ze to muze obcas usetrit trochu casu s pocitanim.

Je to na:

http://www.bezstarosti.cz/soft/picdelay/picdelay.htm

a pokud nepotrebujete ten program, treba se Vam bude alespon
hodit ikonka s integracem do Win :).

Je to jeste trosku "vlhke" a tak prosim, pokud nekdo najde nejakou
nesrovnalost, dejte vedet, at to mohu pripadne opravit.

--
Jiri Bezstarosti