emulator

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:42 CET 2004

Zdravim.

Jestli se do toho chcete teprve pustit, pak pocitejte s tim, ze
to budete delat jen pro svou radost a mozna par nadsencu.
Delal jsem neco podobneho a myslel jsem ze to bude dobre
pouzitelne a nakonec je z toho jen obycejna konstrukce jako
kazda jina (tedy zajmem o ni) - zadny trhak se nekonal.

Tedy udelejte to jen v pripade, ze Vas to bude opravdu bavit
a par lidem i udelate radost. Pokud mate nejmensi pochybnosti
ze to dodelate, nebo se to potahne a nebude se Vam do toho
chtit, ani se tim nezatezujte - skoda casu.

Ja vim, zni to tvrde, ale tak nejak to z 90% byva, mozna ze se
ale pletu ...

--
Jiri Bezstarosti
  ----- P?vodn? zpr?va -----
  Od: Michal
  Komu: hw-news@list.gin.cz
  Odesl?no: 8. kv?tna 2002 13:05
  P?edm?t: emulator

  Mam jeden takovy dotaz. Jelikoz emulace obvodu rady x51, ted nemyslim Dallase, ale puvodni radu x51 se vetsinou resila pomoci OKI85C154, nebo jineho emulacniho obvodu, tak jsem dospel k zajimave veci. Podarilo se mi prijit na jednu ze skrytych funkci na jednom z klonu x51, ktera by umoznila pomerne vhodne vyuzit tento obvod tak, ze za pouziti par malo externich obvodu by byla moznost emulovat vnitrni pamet programu. Vyhodou je to, ze cele by to bylo cenove pod cca 300Kc, coz ve srovnani (a to nejen cenovou, ale i s dostupnosti) emulacnich obvodu, jako je treba OKI, tak docela stoji
  za to. Vysledek by prinasel pouze jedine omezeni a to, ze by nebylo mozne v programu pouzit instrukce PUSH P0, XCH A, P0 a DJNZ P0, rel. Samozrejme jen za predpokladu, ze by se jednalo o adresu brany P0, pro ostatni adresy by zde nebylo omezeni. Ma dnes jeste cenu neco takoveho bastlit, nebo to mam nechat jako mrtvou vec ?
  Ja jsem tvoril svuj vlastni emulator pro x51, ale bohuzel jsem to bastlil s tou zde uvedenou OKI85C154, ale to uz je jednak mrtvy obvod a jeho cena je zcela extremni.

              Michal