USB->RS232

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:42 CET 2004

> 3. USB COM se naistaluje od COM5 a to se hodne programum nelibi - bude
nutna
> uprava registru

Mam ho jako COM4, protoze jsem na pouzitem stroji COM1 az 3 uz mel. Tedy
od COM5 jiste, pokud mate uz 1 az 4 v PC :). Jinak se to da nastavit bez
jakehokoli
zasahu do registru ve Win. ve vlastnostech portu comboboxem.

> 4. Pozor na casovani, to co Vam behalo na standardnim COM portu, zde bude
> mit jine casove prubehy

To s temi prubehy moc nechapu. Co se tim mysli presne ?

Jinak mimo driver nema co na portu co delat a pokud dela, pak to neni
cista aplikace a tyhle veci proste garantuje firma co ten program napsala,
takze mlatit o hlavu tam popripade spolecne s vyrobcem OS.
Do videokarty ci zvukovky take pod Win zapisujete bez driveru ?
Takze kdyz existuje hromada zarizeni s ruznou obsluhou a jedou pres
drivery, pak fakt nechapu, proc by port mel mit neco extra.

--
Jiri Bezstarosti