A co FT8U245AM?

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:31 CET 2004

>Bylo, ale pri pouziti prevodniku USB<->RS232 neni treba upravovat software pro PC. Coz je k nezaplaceni zejmena tehdy, kdyz k tomu SW clovek nema zdrojaky.

Mozna by to tolik nevadilo, tohle pisi v popisu:

FTDI's Virtual COM port and Direct drivers eliminate the need for USB driver
development in most cases.

Osobne jsem to tedy netestoval (i kdyz se mi tu ti broucci povaluji). Ale predpokladam, ze bude fungovat pouze transfer dat (zapis/cteni z virtualniho COM portu). To by vsak nemelo byt v teto aplikaci na zavadu, stejne by byla asi nutna soucinnost s nejakym procesorem

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz