C-kompiler-PIC

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:31 CET 2004

>Od Wirtha bych se radeji neucil programovat. Jeho postupy jsou moc
>teoreticke a formalni a - nerad bych pana profesora urazil, ale je to
>tak - vypadaji jako od studenta informatiky, jehoz zivotnim dilem je
>tisiciradkovy programek nikdy nenasazeny do realneho uzivani.

>Skripta prof. Melichara z FEL popisuji spis ruzne (vetsinou pro
>soucasne potreby nikoliv nejvhodnejsi) implementacni techniky a
>obsahuji spoustu teorie, kterou ovsem pro psani prekladace ve
>skutecnosti vubec nepotrebujete. Nicmene cviceni k temto skriptum
> [...]

Osobne mam jiny nazor, ale na druhou stranu asi ne tak bohate zkusenosti se psanim kompilatoru.
Jen jsem se presvedcil, ze je jednodussi napsat prekladac podle matematickeho modelu, nez podle svehlave vymyslene predstavy.
Otazkou je co si mam pod "kompilatorem" z nasledujiciho predstavit:
- lexikalni analyza
- generator primitiv
- optimalizace
- generator codu

A taky nechapu pros s timto tematem je nutne odbihat jinam.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz