tisk z BoardCreator

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:28:01 CET 2004

Dobry den,
ja jsem sehnal za 100Kc obvody od Intelu 8291A a 8292A a mam k nim
i katalogove listy. Chci s tim v dohledne dobe spachat ISA kartu.
Umi to i DMA, a rizeni prenosu je zadratovano primo v IO,
takze software muze byt jednodussi. Az to budu mit hotove,
tak to sem poslu, ale nevim, kdy se k tomu dostanu.

Reklama:
Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam.cz