emulator

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:27:50 CET 2004

> Muzu o tom neco napsat, ale dost me zajima efektivnost toho
> navrhu, tedy
> myslim tim, jestli to k necemu bude, nebo si to opravdu
> udelam sam pro svou
> radost. Ja mam jak vlastni prostredi, tak vlastni emulator,
> ale je to pro
> jiz zminenou OKI85C154, ktera neni dostupna a i tak byla
> extremne draha (dal
> jsem za ni temer 4000Kc).

V tom pripade navrhuji upravit IDE tak, aby se pomoci DLL knihovny daly
pripojit ruzne emulatory (ten Vas, a ten figl treba..), ruzne prekladace
(jestli mate vyresene nahravani Extended OMF51 od ruznych verzi Keilu,
tak klobouk dolu!) a dat to jako (treba) OpenSource na ceske weby, ktere
se zabyvaji MCS51 - www.hw.cz, nebo www.mcu.cz. Dalsi moznosti je
nedelat upravy zadne (pro Vas totiz asi nemaji cenu ze?) a zaregistrovat
OpenSource projekt na sourceforge (nevi nekdo neexistuje nejaka ceska
www, ktera by byla ekvivalentem sourceforge?) tam by prispivali lide,
kteri to prostredi budou chtit pouzivat a prostredi by se (snad) aktivne
rozvijelodal. Stejne ale nepredpokladam, ze by to aktivne pouzivalo vic
nez 10 lidi v republice (i kdyz ja osobne bych se rad alespon podival..)
Pavel Brychta