Neni pro PIC jiny kompilator

Petr Cach petr_cach2
Středa Březen 17 14:27:32 CET 2004

Ondrej Puzman wrote:
> potkala me takova neprijemna udalost - v sobotu mi shorela elektronika u
> disku Quantum Fireball CX 10.2GB Rev 02-B.
> Konkretne se tam "roztekla" jednotka rizeni motoru TDA5247HT (Philips).

Bohuzel celkem bezna zavada u rady Fireball CX. Mel jsem tu asi pred
rokem temer epidemii mrtvych Fireballu CX64A. Vsechny se vyznacovaly
stejnou zavadou - exploze vyse uvedeneho cipu od Philipse. Nastesti
jsem mel stejny disk, kde byl tento cip od Panasonicu (presne oznaceni
bohuzel neznam) a ten AFAIK bezi dodnes.

> Nebo kdyby nekdo tusil kde by se dal sehat zmineny IO - nenasel jsem
> ho ani na strance Philipsu - Google take selhal.

Jeste drobnost - mensi procento tech mrtvych disku vykazovalo jako
sekundarni zavadu zkratovane vinuti spindle motorku.

--
Regards
           Petr Krc