Blaboly na HW serveru

Petr Zbranek petr.zbranek
Středa Březen 17 14:27:16 CET 2004

HW mozna neni jen pro amatery, ale i pro lidi kteri se
tim zivi. Bohuzel uzivit se necim nezamena (jen) to
umet udelat. Ale predevsim (na 70%) umet to prodat.
Az si lopotne naskudlite par set tisic Kc (jednoduchy
stanek stanek na Invexu) a budete chtit pokracovat (!),
budete stat pred prave takovym rozhodovanim:
a) prozeru to
b) vrazim to do bvv (Brnenske vystavy a veletrhy)
c) obeslu x firem a odelam pro ne akci.
Pokud Vas to nepotkalo - spete sladce - muzete si to
dovolit :-)))
Nase fima se zivi sw a tohle resi nekolikrate za rok.
Petr Z

PS Zaslechl jsem ze bvv nevi co s penezma, tak to
vrazi do vystavby najemniho bydleni. To ale nijak
neovlivnuje vyse uvedene.