digitalni fotoaparat pro porizovani fotek DPS

Tony clouseau
Středa Březen 17 14:26:14 CET 2004

Souhlasim, se scannerem jsem delal dokumentaci dokonce i desky pro vf, ktera
byla vsazena do 1,5cm vysohe ohradky z pocinovaneho plechu, a vypadalo to
dost slusne...

Ale jinak bych neodsuzoval ani ten digitalni fotak...
viz
http://www.qsl.net/ok1hma/

to bylo focene na starem olympusu s rozlisenim 640*480

Tony OK1HMA

Pokud