Budoucnost a "Da vysoka skola techn. smeru v ...

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:34:00 CET 2004

Nechci se prit, mozna ze by stacil, mozna ze ne. Ale testy ci
zkouskove priklady jsou v drtive vetsine sestavovany tak, aby
nepredpokladaly znalost zadneho konkretniho API. Prinejmensim ty,
ktere jsme kdy videl ja. Ty navic obsahovaly klauzuli "V nejakem
vyssim programovacim jazyce napiste...". Myslim, ze kazdy programator
je schopen na takoveto zadani reagovat a pokud nikoliv, lze o jeho
programatorskych schopnostech s uspechem pochybovat.

Ales Prochaska