nutne - prosba

"Pavel Staněk" stanek
Středa Březen 17 14:33:58 CET 2004

>mozna Word recovery ?
>
>Milos

Dobry napad, jeste ho mit....
Demo verze udela v dokumentu strasny bordel a cist si furt dokola demo demo demo se mi nechce.
Zkousel sem i starsi verzi s creckem ale nefungovala
:-(

Nema nekdo zakoupenou nebo dobre kreklou verzi ?
Popripade jiny fungujici napad?
Slysel sem neco o tom ze Office XP maji jiz tuto vlastnost v sobe obsazenou....

Diky