Nastaveni filtru pro HW news (Uz zase OT:)

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:57 CET 2004

Muj klient (The Bat!) se snazi byt moc chytry a pokud v 'reply-to'
neni jmeno, slizne si jej z 'from'. Dotedka jsem myslel, ze to nikomu
nevadi, resp. ze je to uzitecne pro dohledavani threadu v konfere.
Zrusit to je ovsem zalezitost deseti vterin, pokud by me nekdo chtel
nasledovat, tak se do template Reply nastavi (v mem pripade)
%TO=""
%TO="%OREPLYADDR"
%Cursor

Ales Prochaska

%Quotes

Poznamka: prvni prazdne %TO="" zrusi adresu kterou tam dal Bat, druhe
%TO= prida spravnou adresu do seznamu adresatu.

Ales Prochaska

P.S. Je to lepsi?