Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:33:57 CET 2004

Hello odehnk1,

?ter?, 19. b?ezna 2002, you wrote:

Ja jsem to na to umakartove jadro nalepil klasickym lepidlem, kterym se to lepi na zed, a
drzi to tam taky. Kdyz doslo, nalepil jsem zbytek silikonem, ktery
jsem mel pripraveny na sparovani, a drzi to tim taky. Ale polepovat
bednu od pocitace obkladackama mi pripada jako dost velka blbost.

oemcc> Jen zkusenot, ktera neplni ani jeden z bodu.
oemcc> Mame v panelaku nalepeny keramicke obkladacky na umakartovem jadre lepidlem
oemcc> Chemopren
oemcc> jiz 6 roku bez jakychkoliv problemu.
oemcc> Berim tomu, ze to bude drzet i na te case.
oemcc> Otazka je, jak je to s tou horlavosti.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic