Vyroba elektriny - modry krystal

AURO auro
Středa Březen 17 14:33:43 CET 2004


vtip je v tom, ?e vyroben? vod?k se okam?it? spaluje, tak?e jej nen? t?eba
skladovat. P?ed startem motoru je prodleva stejn?, jako p?i startov?n? diselu po
dobu ?haven? ?havic?ch sv??ek. je mi zn?m probl?m hermeti?nosti H2. Pou??v? se
pro chlazen? vysokov?konn?ch altern?tor? a podobn?. v p??pad? pohonu automobilu
na vod?k se tento probl?m nevyskytuje.

hwnewskonference p??e:

> zasadni problem jakehokoliv pokusu o vodikove hospodarstvi je zatim
> neskladovatelnost vodiku. Ma-li byt uskladnen pod vyssim tlakem (a musi,
> jinak by jste nad autem tahali balon a vznaseli se :)) ) je difuze skrze
> kovy tak markantni, ze ztraty jsou procenta i desitky za radove desitky
> hodin. ... a ono prijit rano do garaze k nadrzi a zjistit, ze usla :), ev.
> jeste rozsvit a ujit taky, asi neni dobry napad ...
> mohou za to male molekuly vodiku (pripominam, ze nejmesi).
> Hezky den, Simon Cihelnik
>
> > :-) Taky uz jsem videl auto na vodu, respektive vodik. Fungovalo tak, ze
> > pomoci nekolika baterii se elektrolyticky rozklada voda na vodik a kyslik,
> > smes se michala a poustela do valcu. Pry to i trochu fungovalo a zaver
> > byl ze se to musi jeste 'zdokonalit' .
> >
> > Zajimave ze vynalezce nenapadlo ze energie kterou ziska pro spalovani
> > bude potreba na elektrolyzu plus tepelne ztraty v elektrolytu a ze kdyby
> > tam dal elektromotor, ze to bude lepsi...





Další informace o konferenci Hw-list