osciloskop BM564 a časová základna BP5646

AURO auro
Středa Březen 17 14:33:38 CET 2004

p?ihl?sit se na t?to adrese zdeko@seznam.cz jako poskytovatel. stejn?
tak jsem to ud?lal i j?. r?d bych, aby tak?to odkazi?t? vznikla i na
jin?ch webech ale je probl?m s neochotou spr?vc?. to ?e m?? je tuto
dokumentaci neznamen? v?bec nic. co mi je platn?, ?e m?m celou sb?rku,
kdy? si s?m sv?j apar?t nesprav?m, proto?e zrovna tu co pot?ebuji nem?m.
a v?dy plat? z?kon schv?lnosti, ?e se pod?l? apar?t, ke kter?mu nen?
dokumentace.
ahoj

Ji?? Zeman p??e: