ATX zdroj

Egon hv-news
Středa Březen 17 14:33:04 CET 2004

Panove, vyh. c. 50/1978 Sb., o odborne zpusobilosti v elektrotechnice, resi
pouze kvalifikacni stupne a dale esi se jedna o praci do 1kV a nad 1kV (zde
si nejsem jist esi to neni jen nase vnitrni specifikum).
O 12V se tam rozhodne nehovori a uz vubec ne o 300mA. Ono uz samo o sobe
(tech 12V 300mA) je to dost blbost.
Ono totiz dost zalezi kudy ten proud tece :-))
Esi tento proud (300mA) protekal tebou tak mame cest s pomerne odolnym
jedincem!! :-) nebot hodnota bezpecneho ss poroudu cini 25mA.

Jinak ale nevim proc by si doma nemohl vlezt pod jakykoliv kryt! To je
vsechno na tve triko.
Pokud je to ale soucast tve zivnosti tak to je jina, bez 50ky ani ranu.

S pozdravem Raven

Kdyz uz jsme u toho, vztahuje se vyhl. 50 i na nizkonapetova zarizeni
(rekneme
12V D.C. 300mA)?

--
Karel 'Clock' Kulhavy