modem+svycarske normy: konec, diky

David Belohrad David.Belohrad
Středa Březen 17 14:33:03 CET 2004

Vsem diky.
Je to tak. jsou prehozene vnitrni a vnejsi draty. Stacilo je v krabici
prehodit tak, aby cca 65V bylo na vnitrnich vodicich. Co me ale zarazi je
to, ze ten svycarsky telefon stale funguje i v tomto zapojeni.
Diky.
DB

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of J. Pol?vka
Sent: 25. boezna 2002 11:47
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: modem+svycarske normy

Zapojeni telefonniho kabelu v cechach na kosticce jsou 2 stredni kontakty. V
SRN je bezne, ze na strane telefonu je to bud na 2 strednich nebo na 2
krajnich, tedy kontakt. Resi to az v zasuvce do zdi ci ustredny (takova co
vypada jako sachovy konik). Tady podle mne je problem. Pokud by to bylo jen
v detekci dial tonu, tak by alespon bylo neco slyset. Modem se pokusi
vytocit a zavesi. Po tu dobu je ovsem slyset co je na lince.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz