zahadny stroboskop

Egon hv-news
Středa Březen 17 14:33:03 CET 2004

Hmm, takze jestli to spravne chapu, tak mobil sice komunikuje pres rs232,
ale v nejakym proprietnim protokolu a softwarovy modem to de-facto jenom
prevadi do standardniho protokolu? Tak ho zase asi vratim synkovi na
hrani...

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Pavel Chromy
Sent: Monday, March 25, 2002 6:16 PM
To: 'HW news' (el. adresa)
Subject: Re: Komunikace s Phillips Fizz

On Mon, 25 Mar 2002, Dusan Dolezal wrote:

> Zdravim vsechny, mam takovy dotaz. Vali se mi doma tento mobilni
dinosaurus
> a chtel jsem ho na neco vyuzit. Nasel jsem si zapojeni konektoru a zkousim
> se s nim domluvit pres rs232, ale nejak se mi nedari. Nezkousel jste nekdo
> komunikaci s timto typem? Jak je to vlastne s AT prikazy, umi je vsechny
> (nebo vetsina) mobilu, nebo jenom ty, co maji HW modem?

Jenom ty, co maji HW modem - ono to oznaceni 'ma HW modem' totiz znamena
presne to - spis by se melo misto toho rikat 'umi AT prikazy'.

Modem ma v sobe samozrejme uplne kazdy GSM mobil,
protoze GSM je digitalni, ale ne kazdy umoznuje datove prenosy
a z tech co datove prenosy umoznuji ne kazdy umi standardni sadu AT
prikazu.

Co se starsich telefonu, ke kterym se dodavala PCMCIA karta tyce
tak ten interpret AT prikazu mohl byt umisten tam, ale lze predpokladat,
ze vetsinou slo jenom o draze prodavany interface, aby vyrobcove mobilu
mohly ryzovat penize.

	Pavel Chromy