Budoucnost a Off Topic

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:47 CET 2004

> Do d?evot??sek se likviduje tolik svinstva, ?e by jsem se divili. Toxick?
> jinak nebezpe?n? odpad se lividuje zm?nou nomenklatury z odpadu na v?robn?
> surovinu. Bohu?el hygienick? mormy byly tak zm?k?eny jako ?ada jin?ch
> z?konn?ch norem a bohu?el se na tom pod?leli absolventi VS z?sadn?m
> zp?sobem. Mo?n? by jste se divili, jak? svintva dnes konzumujeme.

Tak a ted jste se definitivne prorekl !
Za vsechno muzou vysokoskolaci ! :))))))
jen me zajima, kde dojde k tomu zasadnimu obratu, kdy z nevinneho
stredoskolaka (jsem jim take !) se stane takova nelidska zruda (VS), ktera
zije na ukor okoli a skodi a skodi ... ? :)))

Nabytek mam latovkovy. Drevotriska je produk lidske marnivosti a konzumu. Do
bytu bych si to nedal (formaldehyd).

Hezky den, Simon Cihelnik