Budoucnost a Off Topic

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:47 CET 2004

> U? se t???m, a? n?jak? in?in?r vymysl? filtr na prdy a bude cht?t
nobelovku.
> Tyto produkty p?eci tak? pat?? ke sklen?kov?m plyn?m a v??n? po?kozuj?
?ivotn?
> prost?ed?. To bude ISO9001!
> Norm?ln? ?lov?k ale, ?e p?len?m list? se v?razn? omezuj? houbov? choroby a
> ?k?dci (jak jinak se br?nit t?eba proti kl?n?nce j?rovcov???? chytrou?i).
> Rozhodn? je kou? z lupen? vo?av?j?? ne? z tzv. ekologik?ho auta. Kolik
ne??dstva
> vznikne p?i v?rob? "ekologick?ho" auta a jeho provozu v prvov?rob?
(benz?n)
> nemluv?. Fakt ?e jo, toto vymysl? jen in?in?r. Na to by norm?ln? ?lov?k
> nep?i?el.

Problem je, ze Vy hasite nasledek, jenze inteligent ("inzinyr" VS ? :))) )
jde po pricine ... ja bych Vam doporucil jist stridme a hledet si vyvazene
vlastni stravy a nebudete potrebovat ani ISO9001 ... a za to snad nobelovku
nedostanu ... :)

Houbove choroby tu byly a budou, nezavisle na paleni listi. Ovsem dehty tu
do lidske cinnosti v takove mire nebyly ani omylem. A kdyby se nenasel
tupec, ktery by v tuzemsku sazel stromy, jejichz skudci nemaji prirozene
nepratel v nasi lokalite, nebyl by tento problem ... musim Vas ale potesit:
pracuje se na feromonovych lapacich (viz UOChB Praha - sami vysokoskolaci
pod jednou strechou :))) )

Osobne auto nemam. Cili zde mam svedomi ciste :)
ale Euro 2 u nakladaku: jsou skoro cistejsi exhalace nez nasavany vzduch.

Preji hezky den, Simon Cihelnik