chlazeni med-hlinik (OT)

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:46 CET 2004

> Nemate nekdo zkusenosti s ATB (Akrylatovy Tmel Bily)? Prej je to po
vytvrzeni
> nehorlavy a plastoelasticky.  Kdyz potru 2 plochy ATB, necham vytvrdit a
> priplacnu na sebe, prilepi se to? A nebo to budu muset jeste pripevnit
> samoreznymi srouby? A je to skutecne nehorlave?
> Clock

Ten silikon co jste pane kolego tehdy palil, byl zrejme z tech mene teplotne
odolnych sort. Psal jsem Vam, ze jsou silikony specialne pro teploty kolem
250?C a vice. Ty jen tak nezapalite. Navic proboha puste z hlavy myslenku,
ze mirne horlave vytvrzene lepidlo na plechu zapalite. OMYL. Nezapalite.
Tepelna vodivost plechu Vam zamezi dosazeni zapalne teploty. Pokud neverite,
zkuste si to.
Akrylatovy tmel je mnohonasobne horlavejsi nez silikon v jakekoliv podobe. O
jeho lepicich ucincich a tim spise na kovech po vlastnich zkusenostech navic
pochybuji.
Pokud chcete opravdu dvouslozkove a nehorlave lepidlo, budete muset sahnout
trochu hlobeji do kapsy a poridit si napriklad epoxidovy tmel se specialnim
plnivem. Ma vysokou prilnavost ke kovum a vysoky prah meknuti a zapalnosti.
Preji hezky vecer, Simon Cihelnik