odpor pre 230V

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 14:32:14 CET 2004

Setkal jsem se se zajimavou "zavadou" ctrnactibitoveho binarniho citace
4020 -
prvni stupen nedeli, ale chova se jako hradlo. Poprve jsem tento jev
pozoroval u teslackych MHB starych asi 10 let a pripsal jsem jej ( najivně )
vadne vyrobni serii. Nyni jsem zakoupil nove HEF4020BP ( PHILIPS ) a z
deseti kusu se stejne chova osm - ve stejném zapojeni a na stejne desce
plosneho spoje. Pri pozorovani osciloskopem je patrne, ze na vystupu prvniho
KO je stejny prubeh jako na vstupu, jen obcas se objevi signal vydeleny
 cca kazdy desaty puls ).
Kde mam chybu ? Poradte, prosim.

Rene