PC osciloscop

Jan Žižka jan_zizka
Středa Březen 17 14:31:28 CET 2004

No, zkuste si predstavit idealni zcela bezeztratovy akumulator energie.
A ted si predstavte, jak dlouho by do nej ukladal onen clanek energii
pouze na to, aby se mohl pretavit a dokonale vycistit jen ten kousek
kremiku, ze ktereho je vyrobeny. A pochopitelne vycisteni kremiku je jen
zacatek cele legrace. Kolik asi spotrebuje diamantova pilka, kterou se
udela platek. atd. atd. Ja bych to za nesmysl nepovazoval.

				Jakub Serych