Sdileni pripojeni k Internetu (Trochu OT)

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:31:05 CET 2004

> Zdravim lidi,
> mam doma dva pocitace (zatim) a ty jsou spojene do male pocitacove site
pod
> Windows 98SE. Funguje to spolehlive a mam zapnute i sdileni pripojeni k
> Internetu. Ale tento program nehyri zrovna moznosmi nastaveni, takze
hledam
> neco jineho a pokud mozno lepsiho :) Windroute mi nejak nevyhovuje.
Nejlepsi

Proxomitron znate? filtruje i reklamy. mam pocit ze je na
proxomitron.zde.cz

Jinak docela slusna, mala a hlavne hooooodne rychla proxy je i na
www.analogx.com. A je zadarmo alegalne. A umi toho mnohem vic nez jenom
http proxy.

Zdravi
		Jaroslav Lukesh
Licence Windows XP pro: souhlas?te s t?m, ?e Microsoft m??e kdykoliv
zkontrolovat va?e programy a libovoln? "upgradovat" komponenty syst?mu!
           www.infoworld.com/articles/op/xml/02/02/11/020211opfoster.xml