Problem s nahravanim zo satelitu.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:22 CET 2004

Zdravim.

Poslete mi presne sekvence datoveho toku na pin, ktere chcete
vysilat a ja Vam to hodim do PICu, tedy lepe receno poslu hex.
Pak staci impuls z nejakych Vasich externich hodin a vysle se
podle vstupni nohy s pulsem urcita sekvence - to mohu, bude mi
to trvat par minut, takze Vam to klidne napisu pro modre oci hned
jak bude malinka chvilka.

Pokud by se Vam to hodilo i s displayem, nastavenim casu,
nastavenim IR sekvenci do EEPROM se sejmutim z ovladace atd.
atd. pak nemohu slouzit ani za penize, neni jaksi kdy, v tom pripade
bych Vas mohl jen lehce navest a poradit jak to udelat, ale bude
to stat spoustu casu Vas se studiem, pokud tedy PICy jiz neovladate.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Tutankhamun@hotpOp.com [mailto:Tutankhamun@hotpOp.com]
Sent: Sunday, March 03, 2002 11:16 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Problem s nahravanim zo satelitu.

Potrebujem  vyriesit  jeden problem s nahravanim na video zo satelitu.
Mam  prehravac  s  nahravanim  tak  akekolvek casovanie neprichadza do
uvahy  lebo  nema vlastny tuner.Dalsi z problemov je ze ak by aj mal a
nastavil by som zapnutie aj na prijimaci, velmi casto u nas dochadza k
vypadku  prudu  a  tym  sa  hodiny  resetuju,preto ma napadlo riesenie
zapinania  cez  dialkove  ovladace.  Moc  sa  mi  nechce  rozobrat dve
dialkove   a  napojit  ich  na  casovac,  skor  by  to  chcelo  nejaky
inteligentny  IR  vysielac,  ktory  by v urcity cas vyslal IR kody pre
zapnutie  prijimaca,zapnutie  videa  a  spustenie  nahravania. Neviete
niekto  o nejakej scheme alebo navode ako by sa dal takyto IR vysielac
urobit?  Mozno  s  nejakym PIC procesorom,kde by sa dali tieto IR kody
nastavit  a  odvysielat.Cele  by sa to malo dat pripojit na nejaky ten
casovy spinac.