dakujem za radu

Jiří Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 14:30:16 CET 2004

> Zdravim.
>
> Vrtacku je potreba mit.
>
> Da se koupit za dejme tomu 200 az 300 obycejna vrtacka
> do ruky a prikoupit vrtaky 0.8mm, 1mm a neco vetsiho,
> tak 2 a 3mm. Vetsinou se da takova vrtacka sehnat v prodejnach
> s elektro soucastkami. Jen pozor na jednu vec. Urcite si
> nekupte takovou, kde se to "pseudosklicidlo" utahuje pomoci
> prilozene packy. Mam zkusenost s myslim ze se to jmenuje
> "Miniworker" ci tak nejak, ze pri utahovani mensich
> prumeru vrtaku se proste ta packa neda zasunout a pridrzet
> [...]

Ahoj,

prave nedavno jsem vyresil problem vrtacky - zatim velmi uspokojive.

Sklicidlo Proxxon 0,5-3,2 mm (OBI 199,- Kc)

Vrtacka Einhell (Bauhaus 990,- Kc). Do ruky, o neco vetsi nez Proxxon
Micromot, regulovatelna, 5 - 30 tis. otacek, 220 V. Je s klestinou, ktera se
da nahradit vyse zminenym sklicidlem. Nehaze, s pevnou rukou :-)) jdou vrtat
i 0,5 diry. Je k ni i par nastroju (diamantove frezky, korundove brusky,
neco na lesteni, rozbrusovaci kotoucky.

Zatim jsem velmi spokojen, jeste bych rad podobne usporne vyresil i stojan.

Zdravim

Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz