AW: Chemicka kaminka (was: Leptani DPS) Off topic

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:30:01 CET 2004

Ahoj!

Mam taky maly vreckovy ohrievac ruk, je na tom napisane "natriumacetat".
Vnutri je taky baznek, ktorym sa to aktivuje. Po vyvareni vo vode sa to da
znovu pouzit. Co je to za latka a ako to funguje?

Richard Kaliciak

-----Urspr?ngliche Nachricht-----
Von: Ales Prochaska [mailto:prochaska@alsoft.cz]
Gesendet am: Freitag, 1. M?rz 2002 01:17
An: hwkonfera
Betreff: Chemicka kaminka (was: Leptani DPS) Off topic

Zkusim to tedy s vetsim mnozstvim, ja zkousel opravdu jen malou
spetku. Jeste ho trochu mam, pouzivam ho na mereni vlhkosti
vzduchu, tak az si pujcim digitalni video, zkusim to znova.

BTW, hledam nejakou opravdu exotermni reakci, kapalina-kapalina nebo
kapalina-pevna latka, bez vyvoje plynu, aby to hodilo alespon 600
KJ/kg pri dodrzeni podminky 0.20 Kc / KJ (nebo reverzibilita - jako
krystalizace octanu sodneho, ale trikrat vic tepla), nevis o necem?
Jo, a taky by to nemelo byt prilis toxicke (=pri vypusteni do reky
(pri zavade, ne umyslne) bez opletacek s policii) a nemelo by to
sezrat cloveka, kdyz se ty kaminka nahodou porouchaji.

Ales Prochaska